מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

שלט לאתר בניה

לשילוט באתרי בנייה יש חשיבות רבה בכמה היבטים חשובים - פרסום ומיתוג, אזהרה, הכוונה, מידע וקידום מכירות. בפורטל השלטים ניתן להזמין בקלות ומהירות הדפסה ייצור והתקנה של שלטים לאתרי בניה מכל הסוגים ובכל החומרים - החל משלטים פשוטים כמו - שלטי פח ושלטי שמשונית ועד לוגואים מוארים ואותיות תלת מימד למיתוג ושיווק הקבלן וחברת הבנייה. פורטל השלטים פועל בכל אזורי הארץ ומספק שירות בהיקף ארצי. 

למה לבצע שילוט לאתר בנייה דווקא בפורטל השלטים?

פריסה ארצית מלאה ואפשרות להובלה והתקנה
 אפשרות להוספת מסגרת ברזל או עץ לשלט, קונסטרוקציה ועמודים.
מחירים זולים
עד שלוש הצעות מחיר ללא התחייבות
 ייצור שלטים מכל החומרים: פח, אלוקובונד, עץ, פי וי סי, פרספקס, שמשונית ועוד

 

שילוט לאתר בנייה

סוגי השלטים לאתרי בנייה:

שלט פרטי קבלן - שלט ובו מוצגים פרטי הקבלן ותפקידי ניהול בפרויקט, נקרא גם שלט "העבודות באתר זה". על גביו לרוב יהיה רשום שם הקבלן, היזם, החברה המבצעת, מנהל עבודה, מהנדס חשמל, בטיחות ועוד. על פי החוק שילוט פרטי קבלן יהיה מוצב בחזית אתר הבנייה ובמקום הנראה לעין באופן גלוי והכתב יהיה קריא למרחק של כחמישה מטרים לפחות. בנוסף יש לציין את קבלני המשנה לרבות מספר קבלן, ענף ביצוע, כתובת ומספר טלפון. לרוב אלו יהיו שלטי פח עם מסגרת.

שלטי בטיחות - נועדו בעיקר עבור הפועלים שבמתחם על מנת להזכיר להם להשתמש בציוד מגן כמו נעלי עבודה, כסדה, כפפות, אוזניות כנגד רעש ובאפוד זוהר.

שלט היתר בניה - נועד על מנת להודיע לסביבה על בקשת הבנייה שהתקבלה לצורך בדיקה והגשת התנגדות להיתר. על השלט יירשם מספר היתר הבנייה, מהות העבודה (מה מתבצע בפרויקט), בעלי ההיתר, אדריכל ואו מנהל עבודה ופרטי הקשר.

שלטי שיווק ופרסום - על גביהם יופיע סוג הדירות שבפרויקט, לפעמים גם מחירים על מנת למקד את קהל היעד, טלפון של משרד המכירות וכמובן לוגו ושם החברה. ברוב המקרים על מנת להעשיר את תוכן השלט ולהגביר את האפקט הפרסומי שלו תופיע גם הדמייה של הפרויקט או הדירות.

שלט דירה לדוגמא - כאשר הפרויקט בשלבי שיווק חלק מחברות הבנייה בוחרות להציב על הדירה לדוגמא שילוט על מנת להכווין בקלות את הלקוחות הפוטנציאלים כדי שאלו יגיעו בבטיחות ובתחושת בטחון.

כמה עולה שלט לאתר בנייה?

צוות פורטל השלטים ערך בעבורכם מחירון מעודכן עבור סוגי השלטים הנפוצים באתרי בנייה על פי סיווג החומרים. למחירים עבור סוגים נוספים של שלטים עברו לעמוד מחירון שלטים לעסקים

מחירון שלטים לאתרי בנייה 2022:
  • שלט פח

    טווח מחיר למ"ר ללא מסגרת


    130 - 180 ₪
  • שלט אלוקובונד

    טווח מחיר למ"ר ללא מסגרת


    150 - 250 ₪
  • שלט פי וי סי

    טווח מחיר למ"ר


    90 - 170 ₪
  • מסגרת ברזל

    הערכת מחיר לתוספת למסגרת ברזל לשלט במידה 100/200 ס''מ


    350 - 500 ₪
  • מסגרת עץ

    הערכת מחיר לתוספת מסגרת עץ לשלט במידה 100/200 ס''מ


    150 - 300 ₪
  • שלט שמשונית

    מחיר מוערך לשלט במידה 100/200 ס''מ


    120 - 170 ₪
  • שלט באנר רשת

    שלט רשת עם חורים להגנה מפני רוח. מחיר מוערך לשלט במידה 100/200 ס''מ


    200 - 300 ₪

הדפס מחירון

המחירון הינו אינפורמטיבי בלבד ונועד לצרכי הערכת מחירים ומידע בלבד עבור גולשי פורטל השלטים.
 

 

הזמן שלטים לאתרי בנייה

בכל אתר בנייה שלטים לאתרי בנייה הם הדבר החשוב ביותר השומר על הביטחון האישי שלכם ומבטיח סביבת עבודה מוגנת ובטוחה. לכן חשוב מאוד שהשלטים יהיו ברורים ובהירים וכמובן הכתוב שבהם יבלוט לעין וכל מי שיראה אותם לא יוכל לפספס. שילוט באתרי בנייה הוא גם דרך יעילה ונוחה לפרסם את עצמכם ואת הפרויקט שלכם. קבלנים יכולים להציג את עצמם לכל מי שעובר במקום ורואה את השילוט ועל ידי כך לפרסם את הפרויקט שלהם ופרויקטים נוספים. גם כאן חשובה מאוד הבהירות של הכיתוב והנראות, אבל מעבר לכך יש חשיבות גם לאסתטיקה של העיצוב. זהו כלי פרסומי ואתם בטח מעוניינים להיראות הכי טוב שאפשר.

למה לבחור בפורטל השלטים? 

פתרונות השילוט שלנו לאתרי בנייה כוללים את כל הסוגים השונים של הכיתוב ואת כל הגדלים. המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם בהתאם לצורך ובהתאם לגודל הפרויקט. אנחנו נמצא לך חברה בעלת נסיון רב בתחום, תחת הקריטריונים הבאים:

מחירים שווים לכל נפש בהתאם לתקציב שלכם. אנחנו מומחים בתחום השוואת המחירים ועובדים עם חברות שילוט כבר שנים רבות בסיפוק פתרונות שילוט לחברות ולעסקים. הזמן הרב שלנו בעסק מאפשר לנו להוזיל עלויות. מקצועיות פרושה יעילות. יעילות באה לידי ביטוי במחיר הנמוך לצרכן.

מהירות ביצוע. אנחנו מודעים לצורך שלכם בפתרון מיידי וזמין ולכן אין מקום אצלנו לעיכובים מיותרים. כל הזמנה מתבצעת במהירות האפשרית מבלי לאבד זמן יקר, השאר פרטים וקבל פניות חוזרות בתוך כמה רגעים.

איכות. בסופו של דבר שלט צריך להחזיק מעמד ולמלא את התפקיד שלשמו הוא נועד. שלטים איכותיים נשארים לאורך זמן ועושים עבורכם את העבודה.

 

שילוט אתר בנייה - גדר מדברת

שילוט גדר לאתר בנייה

כל השלטים לכל העסקים במחירים מפתיעים

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל הצעת מחיר על כל שילוט שבו אתם מעוניינים. אנחנו מתמחים בכל השלטים לכל בתי העסק השונים כולל עיצוב מיוחד וניסוח מדויק של המסר אותו אתם רוצים להעביר. פורטל השלטים עושה עבורכם את העבודה ומספק לכם את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר. כל השלטים לכל העסקים במחירים מפתיעים.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה