מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

שלטים לבתי כנסת

בין סוגי השלטים אשר פורטל השלטים מייצר אנו גם עוסקים בייצור שלטים לבית כנסת, שלטים אלו הם מהודרים ומפוארים ויש מגוון רחב של סוגים שונים של שילוט לבית כנסת אשר ניתן להזמין בפורטל השלטים.

הנה סוגי השלטים לבתי כנסת שתמצאו כאן:

לוח דיגיטלי לבית כנסת, מעוצב ומהודר.
לוח הנצחה לבית הכנסת מחיר הנמוך בשוק.
שילוט לבתי כנסת פנימי וחיצוני.
שלטים לבית כנסת עמידים, חזקים ואיכותיים.
לוחות זמנים אלקטרוניים ודיגיטלים לתפילות ומועדים.
לוח מודעות חכם (דיגיטלי ממוחשב )
ניתן להזמין שילוט מואר כולל שעון שבת מובנה.

הזמנה של שילוט לבית כנסת מפורטל השלטים

יש לכם בית כנסת עם שילוט ישן? רוצים לחדש את השלט שלכם? אין לכם כלל? רוצים אחד חדש? אנו בפורטל השלטים נייצר לכם שלט לכל מטרה ובפרט לבית כנסת מותאם אישית במגוון סוגים: דיגיטלי, מואר, לדים או מברזל מהודר. כל שעליכם הוא לבחור גם סוג שאתם רוצים לבית הכנסת שלכם, ליצור קשר עם הפורטל ולהזמין שלטים לבית כנסת דרך מוקד השירות שלנו, אנו נדאג לקבל את ההזמנה שלכם ולתת לכם טיפול מסור ואישי, הזמנה של לוח דיגיטלי לבית כנסת היא דומה מאוד לזו של שילוט לבתי כנסת, אז למה אתם מחכים? הזמינו כעת!

מידע נוסף על ייצור שלטים לבית כנסת:

למה להזמין דרכנו לוח הנצחה לבית הכנסת

אנו בפורטל השלטים נדאג לספק לך שירות אדיב ומקצועי, תוך מתן מחירים סבירים ובין הזולים בשוק הישראלי העוסק בייצור של שלטים לבית הכנסת, אנו מייצרים לוחות הנצחה לבית הכנסת מחיר הנמוך ביותר בשוק, ישנם מגוון טקסטורות וסוגים שונים של לוחות הנצחה שניתן להזמין אצלנו, חלקם תבניות מוכנות, אנו גמישים בנושא ומייצרים גם לוח הנצחה לבית הכנסת מותאם אישית, ישנה אפשרות של לוח דיגיטלי לבית כנסת לצורך הנצחה, או שילוט סטטי לבית הכנסת ללא תאורה, אתם מוזמנים לעיין בגלריית התמונות שלנו לראות סוגים שונים של עבודות.

מחירון שילוט לבתי כנסת
  • מחיר שלט הנצחה מואר

    לוח הנצחה מואר בגודל בינוני הכולל חריטה.


    2,500 - 4,000 ₪
  • לוח תורמים מעוטר

    לוח תורמים מעוטר הכולל כ-50 מקומות חריטה לתורמים שונים.


    3,500 - 4,500 ₪
  • מחיר לוח התרמה מאלומיניום

    לוח התרמה מהודר עשוי אלומיניום כולל חריטה.


    1,000 - 1,500 ₪
  • עץ הנצחה ענקי כולל תאורת לדים

    עץ הנצחה מעוצב ומואר עם כ-65 מקומות הנצחה המיועדים לחריטה.


    7,000 - 9,000 ₪
  • לוח זמני תפילה מואר מעץ

    עשוי עץ עם חריטת שם בית הכנסת ואפשרות לשינוי שעות כולל תאורה.


    3,000 - 3,500 ₪
  • שלט תורמים ענקי עשוי זכוכית

    מכיל כ-30 לוחיות נפרדות עשוית זכוכית, ניתן לחרוט על כל אחת מהן בנפרד.


    3,000 - 4,000 ₪
  • נר תמיד מהודר מעץ

    נר נשמה עשוי לד הדולק תמיד עם תאורת לד מפוארת כולל לוח עץ משולב אלומיניום בצבע זהב עם חריטה.


    1,200 - 1,500 ₪

הדפס מחירון

בחירת לוח דיגיטלי לבית כנסת וסוגים נוספים

רבים יוצרים עמנו קשר ומבקשים בפשטות, שלטים לבית כנסת – אנו נתקלים בפניות רבות של אנשים שאינם יודעים להסביר במדויק מהו השימוש להם הם זקוקים, אצלנו תמצאו נציגים בעלי ידע והבנה בתחום של לוח דיגיטלי לבית כנסת וכמובן ידע מקיף בתחום של שילוט לבית כנסת ולוחות הנצחה, אותם נציגים ישאלו אתכם את השאלות הנכונות ועל פי כך יעזרו לכם לבחור איזה שילוט מתאים לבית הכנסת שלכם, במדינה וזה שילוט חיצוני לוח דיגיטלי לבית כנסת אינו יתאים וכמובן במידה ומדובר על שילוט פנימי לבית הכנסת לוח דיגיטלי או לוחות הנצחה לבית כנסת בהחלט יתאימו, לגביי גדלים וכמות אותיות אשר נכנסות בכל סוג של לוח, נציגנו יתנו לכם מידע מדויק ומקיף.

שלטים לבית כנסת

מחירים זולים בעבור לוח דיגיטלי לבית הכנסת

במידה ואתם מחפשים אחר לוח הנצחה לבית הכנסת מחיר הזול והנמוך ביותר במדינה, בהחלט הגעתם אל המקום הנכון, אנחנו בפורטל השלטים נדאג לספק לכם מחירים זולים ומשתלמים בכל הנוגע לתחום. אם אתם צריכים לדעת מהו המחיר של לוח דיגיטלי לבית כנסת, אנחנו מבטחים לספק לכם הצעת מחיר משתלמת ושווה שתשאיר את כל המתחרים אשר מספקים לוח דיגיטלי לבית כנסת מחיר גבוה משלנו, פעורי פה, מעבר לכך אנו מספקים שירותי התקנה ומספקים שירותי שילוט בכל רחבי הארץ, כך שבמידה ומדובר על שלטי הנצחה לבית הכנסת דרך הפורטל שלנו תוכלו לחסוך ובגדול.

הזמן שלטי הנצחה לבית הכנסת מחירים זולים

במידה ותקציבך אינך מאשר לך לרכוש שלטי הנצחה לבית הכנסת, אנו בפורטל השלטים נדאג לתת לך הצעה על פי תקציבך, נבצע התאמה של שלט ההנצחה שברשותך לרכוש ונשתדל לדבוק בתקציבך כמה שיותר. בכל הנוגע אל שלטי הנצחה לבתי כנסת, אנחנו משתדלים לספק את המחיר ההוגן ביותר והנמוך ביותר על מנת לתת ללקוח את האופציה לרכוש את השלטים המהודרים האלו. גם בנוגע לתחום של לוח דיגיטלי לבית הכנסת אנחנו תמיד נדאג שתקבל את השירות והמוצר האיכותיים ביותר שקיימים בשוק ותמיד נתחרה במחירי השוק השונים.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה