מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

שילוט אותיות ברזל

ייצור שלטים מכל הסוגים דורש ניסיון, ציוד מתאים והכשרה. אם חשוב לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם ואת התוצאות הטובות ביותר – פורטל השלטים הוא המקום. לנוחותכם, מיטב אנשי המקצוע בתחום השילוט בכל רחבי הארץ מתרכזים במקום אחד. אם התעוררתם בבוקר והחלטתם שהגיע הזמן להזמין שלט אותיות ברזל חדש לעסק, דרכנו תוכלו לקבל עוד היום 3 הצעות מחיר מ-3 ספקים מובילים באזורכם.

 

שלט אותיות ברזל על גבי חזית של בניין

שלטי חוץ מאותיות ברזל ומתכת

שילוט מאותיות מתכת הוא בראש ובראשונה שילוט מאוד עמיד. אם תנאי העבודה שלכם חושפים את השילוט לטמפרטורות גבוהות ושאר תנאים לא אופטימליים – אתם צריכים לבחור שלט אותיות ברזל. השימוש בברזל מבטיח עמידות מרבית. הבחירה באנשי המקצוע של פורטל השלטים מבטיחה עיצוב מודרני, חיתוך מקצועי, מבחר צבעים, מחירים נוחים ושביעות רצון מלאה שלכם.

כמה עולים שלטי אותיות מאלומיניום או מפח?

על מנת לייצר שלטים ממתכת או אלומיניום יש צורך בציוד מיוחד המאפשר חיתוך או חריטת אותיות בברזל. לא בכל בית עסק שמתמחה בשילוט אלומיניום תוכלו למצוא את הציוד הדרוש יחד עם צוות מנוסה והתעסקות בכל שאר מוצרי המתכת. רק בפורטל השלטים תוכלו לקבל מראש רק הצעות מחיר רלוונטיות מבתי עסק שמספקים את השירות. השוואה מהירה בין 3 ההצעות שתקבלו תבטיח מחיר הוגן ואטרקטיבי. מחיר של שלט אותיות ברזל, מתכת או פח נקבע בהתאם לגודל השלט, עלות חומר הגלם ושווי הציוד הנדרש.

 

שלט אותיות ברזל פנימי למשרד

כיצד מייצרים אותיות מתכת המיועדות לשילוט?

מכשור חדיש מבצע חיתוך של אותיות מתוך לוחות מתכת או חריטה על לוחות מתכת. העבודה מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן תוך שימוש באמצעי מיגון. כל שלט מיוצר בהתאמה אישית על פי הנתונים שמעביר הלקוח. גודל האותיות והפונט ניתנים לבחירה. הטכנולוגיה החדישה בתחום מאפשרת חיתוך של מתכות קשות על פי בקשה אישית. התוצאה הסופית תהיה מדויקת, עמידה, מעוצבת ומרשימה. בעבור כל הזמנה מוצגת תחילה טיוטה על מנת לדמות בצורה המוחשית ביותר את התוצאה הסופית.
שילוט אותיות מברזל

מזמינים אותיות ברזל ומתכת דרך פורטל השלטים

הבחירה בשילוט מפח וברזל הפך בשנים האחרונות לטרנד של ממש. בעלי עסקים שמחזיקים בציוד החדיש ועוסקים בתחום בכל רחבי הארץ נהנים מביקוש רב. העמידות של השלטים, העיצוב והמראה היוקרתי המרשים הופכים את שלטי הברזל פופולריים בקרב בעלי עסקים בכל התחומים. המחירים של פורטל השלטים מבטיחים שתקבלו הצעות מחיר משתלמות והנחות יחד עם שירות אדיב. חייגו אלינו עוד היום והשלט החדש יהיה אצלכם בהקדם.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה