מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

שלט כניסה לעיר

צריכים שלט ענקי בכניסה לעיר? מחפשים שילוט הכוונה ליישוב ממש לאחר הכניסה? בעזרת פורטל השלטים תוכלו למצוא את החברות המספקות שילוט הכוונה וכניסה לערים ויישובים, תוכלו לבצע בינהם השוואת מחירים ולקבל מחיר משתלם ונוח.

ייצור שלטי כניסה לערים

אין אחד שלא ראה שלט "ברוכים הבאים לעיר", לכל עיר יש את השלט שלה ומסוגנן על פי אופי העיר, ישנם כאלו שעושים שלט ענקי בצבע לבן, ישנם כאלו אשר ממתגים את השלט בהתאם לאופי העיר וישנם מושבים וישובים אשר יוצרים שלט כניסה מעץ לשמירה על האותנטיות. אצלנו ב'פורטל השלטים', תוכלו לבצע השוואת מחירים בין נותני שירות שונים באזורכם אשר ייצרו בעבורכם את שלט הכניסה לעיר, מושב או יישוב שלכם, דרכנו תקבלו עד שלוש הצעות מחיר ובכך תוכלו לבחור בהצעה הזולה ביותר.

שלטי הכוונה וכניסה ליישובים

במושבים וביישובים, נראה שימוש נוסף בשלטי הכניסה, בדרך כלל לצד שלט הכניסה למושב יהיה לוח הכוונה (עשוי עץ לרוב), אם הכוונה כבר מהכניסה, לבריכה, למכולת, מגורים, צימרים ועוד. גם את השירות הנ"ל תוכלו להזמין דרך פורטל השלטים. מומלץ להזמין שלט כניסה + הכוונה ליישובים ומושבים ובכך לקבל מחיר אטרקטיבי יותר.
שלט עיר

משווים בעזרת פורטל השלטים וחוסכים!

השירות שמעניק פורטל השלטים - מעבר למידע ולמחירונים באתר, הוא השוואת מחירים מהירה וקלה. כיצד זה מתבצע? משאירים פנייה או מחייגים אלינו ולאחר אימות מספר פרטים, מקבלים בחזרה עד שלוש פניות חוזרות של חברות שילוט המעניקות את הפתרון הדרוש לכם ומספקות זאת באזור המגורים שלכם. כעת כל מה שנותר לכם הוא לבצע השוואה בין ההצעות שקיבלתם ולבחור בזולה מבינהם,כך תוכלו גם לקבל שירות באזורכם, גם לקבל מוצר איכותי וטוב וגם מחיר הוגן.

שילוט ערים, כל מה שצריך לדעת

כאשר יוצרים שלט לעיר, מושב או יישוב, עושים זאת פעם אחת לכמה שנים טובות, לכן שלטים אלו צריכים להיות עמידים ועשוים מחומר איכותי שאינו יהרס לאחר הגשם הראשון, כמו כן, צביעה נכונה, איטום נכון והכי חשוב התקנה מקצועית. כאשר אתם מזמינים שלט שכזה, בדקו שאכן הוא עמיד, שאלו לכמה זמן יש אחריות ומה היא כוללת וכמובן בררו על מוניטין החברה, המלצות (מערים שכנות) ושההתקנה אכן כלולה במחיר.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה