מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

הדפסת שלט להצעת נישואין

מתכנן להציע לה? אל תעשה זאת מבלי להדפיס שלט להצעת הנישואין שלכם, עם הקדשה אישית וכמה מילות ברכה. בעזרת פורטל השלטים תוכל למצוא את חברת השילוט המתאימה באזורך ולקבל עד שלוש הצעות מחיר, כך שתוכל לבדוק מהו המחיר הריאלי ולבצע השוואת מחירים רגע אחד לפני שאתה מציע נישואים.

הדפסת שלט להצעת נישואין

הגעת לרגע המאושר? צריך לתכנן בקפידה את הצעת הנישואין שלך? אל תציע בלי שלט הכולל הקדשה אישית של בחירת ליבך. כחלק בלתי נפרד מההצעה השלט הוא זה שמאשר לה כי זה באמת הרגע ואתה מציע לה להתחתן. אנו בפורטל השלטים נשמח להיות ולקחת חלק בהצעה המרגשת שלך, השאר אצלנו פרטים או חייג אלינו ותקבל בחזרה עד שלוש פניות מבתי דפוס וחברות שילוט העוסקות בייצור שילוט להצעת נישואין, תוכל לבצע בינהם השוואת  מחירים וגם לחסוך.

 

מהו המחיר להדפסת שלטים להצעת נישואים?

בדרך כלל שלטים להצעת נישואים עשוים מברזנט אשר נקרא גם שמשונית, ניתן להדפיס עליו בכמה צבעים ולקבל שלט צבעוני מרגש ויפה. העלות בשוק נעה בין 180 - 220 שקלים לשלט הכולל עיצוב והקדשה אישית, עם צמד המילים "התנשאי לי?". הגודל הסטנדרטי נע בין 120 ס"מ על 250 ס"מ וניתן להזמין שלט גדול או קטן יותר, כמובן שהמחיר גם עשוי להשתנות לכאן או לאן, אך מדובר בפער של עשרות שקלים בודדים.

הזמנת שלט "התנשאי לי" בכל אזורי הארץ

מעבר לאפשרות החסכון בפורטל השלטים, אפשר גם לקבל שירות ומענה בכל אזור בארץ, החל מירושלים, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון ואפילו עפולה וחדרה, תוכל לקבל מענה מלא וכמה הצעות מחיר מחברות שילוט באזורך, השאר את הפרטים המתאימים באתר ותקבל פניות רק מאזורך. של עד 3 נותני שירות המספקים את השירות המבוקש ואכן זמינים לספק אותו באזור המגורים שהגדרת לנו.
שלט התנשאי לי

משווים וחוסכים עם "פורטל השלטים"

הסברנו בקצרה מעלה, שפונים אלינו מקבלים עד שלוש הצעות מחיר, בין אם זה למטרת הדפסת שלט להצעת נישואין או כל שילוט פנים אחר, אנו פועלים בהיקף ארצי רחב ויכולים לספק לכם עד שלוש הצעות מחיר - בכך אתם יכולים לקבל את המענה הדרוש לכם בוודאות וגם על הדרך לבצע השוואת מחירים בין החברות, דבר אשר יסייע לכם להשוות את המחירים ולבחור בהצעה המשתלמת והזולה ביותר.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה