מחפש שילוט לעסק או לבית?
מחפש שילוט לעסק או לבית? קבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר, השירות ניתן בחינם!

שלטים מחומר פי וי סי

פתרונות שילוט באמצעות חומר הפי וי סי (PVC) הנם זולים ועמידים, החומר גמיש וניתן לשימוש במגוון סגנונות העיצוב השונים ומתאים כשילוט פנים וחוץ כאחד.

מה ניתן לעשות באמצעות פי וי סי?

שילוט פנימי להכוונה או כתצוגה זמנית.
שלטי הכוונה חיצוניים לאירועים ומוקומות.
לפרסום בעבור מבצעים, הנחות ואירועים חד פעמיים.
שלטים למשרדים, לעסקים ולחנויות.

 

שלט אותיות פי וי סי
שלט אותיות פי וי סי צבועות
הדפסה על פי וי סי
הדפסת שלטי PVC

שלט פי.וי.סי, יעיל וזול במיוחד

שילוט הולם הוא אחד הדברים הכי יעילים עבור פרסום או הכוונה. אם יש לכם בית עסק באמצעות שלטים מותאמים תוכלו בקלות למשוך לקוחות ולהגדיל את ההכנסה באופן משמעותי. כמו כל תהליך יש להשקיע עבודה רבה בבחירת השלט הנכון ובכיתוב המתאים. לכל פרט יש חשיבות ולכל בחירה יש משמעות. אם תעשו זאת בצורה המתאימה תוכלו להרוויח בגדול. העסק שלכם יבלוט בצורה מרשימה וכל מי שיעבור במקום ידע על קיומו. תחום נוסף חשוב לא פחות הם שלטי הכוונה. אם יש לכם פרויקט נדל"ן אתם בוודאים צריכים שלטים מתאימים בשביל לאפשר לאנשים לעבור בבטחה. אם אתם נמצאים בבניין משרדים גדול שלטי הכוונה יעילים יכולים להפוך את ההתמצאות להרבה יותר קלה ונעימה. 

מה זה בכלל פי וי סי?

פי וי סי או באנגלית PVC (קיצור של ראשי התיבות Poly Vinyl Chloride) הוא סוג של פלסטיק ממשפחת הויניל הרחבה. החומר נפוץ בתעשיות רבות וביניהן גם תעשיית השילוט בזכות מחירו הזול יחסית, עמידותו והאפשרות לבצע הדפסה על פי וי סי בין אם בהדפסת UV ישירה או הצמדת מדבקת ויניל למשטח החומר.

החומר קיים בעוביים שונים החל מ 1 מ"מ עובי ועד ל 40 ואף 50 מ''מ עובי, ניתן לחתוך צורנית את הפי וי סי או לכרסם אותו באמצעות מכונת CNC הפועלת על ידי מקדח (חיתוך בלייזר לפי וי סי נחשב לאסור ומפיץ רעלים מסוכנים). בנוסף ניתן לעצב צורנית את החומר באמצעות טכניקה של חימום וקיפוף ולאחר מכן לקרר אותו כדי שישמור על צורתו החדשה - כך בעצם משמש החומר ליצירת שילוט PVC ובנייה של שלטי תלת מימד

שאלות ותשובות נפוצות על PVC:

כמה זמן מחזיק שלט פי וי סי בחוץ?

שלטי פי וי סי נועדו לעמידה בתנאי חוץ לטווח קצר ובינוני. כלומר, הם עמידים בפני גשם ומים וכך גם ההדפסה עליהם אך כאשר נחשפים לחום השמש הם הופכים לגמישים ומתקפלים מעט.


אתם חותכים PVC בצורות?

כמובן, ניתן להדפיס ולחתוך PVC בכל צורה באמצעות מכונת חיתוך CNC (החומר אינו מתאים לחיתוך בלייזר). בפורטל השלטים ניתן להזמין שלט אותיות פי וי סי, לוגו מובלט למשרד ועוד שלל פתרונות שילוט באמצעות חומר ה PVC.


יש לך שאלות נוספות? אנו זמינים לסייע!

ניתן לקבל במגוון גוונים שונים

אם כבר הגעתם להחלטה אנחנו ממליצים לכם על אחד הפתרונות הכי יעילים. שלט פי וי סי שעולה פחות ומותאם במיוחד עבור כל מזג אוויר. אלו הם שלטים עמידים שאפשר להדפיס עליהם בקלות במגוון צבעים והם משמשים עבור כל מטרה. שלטי פי וי סי מתאימים לעסקים, גני ילדים, בטיחות, אתרי בנייה ועוד מגוון רחב ועשיר של שלטים עבור כל לקוח או לקוחה. פורטל השלטים מספק לכם את כל הנדרש בתחום כולל יעוץ והכוונה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו דרך האתר ואנחנו נעשה כבר את כל השאר.
חומר פי וי סי

פורטל השלטים שילוט יעיל במחיר מוזל

השירות שלנו כולל את כל הנדרש בתחום במחירים מעולים. אנחנו עובדים בפריסה ארצית ויש לנו צוות מקצועי ומיומן בכל מקום בו אתם נמצאים. השירות שלנו כולל הדפסה וייצור כולל יעוץ מקצועי בנוגע לרישום המתאים. אחד הדברים הכי חשובים בבחירה הוא לדעת מה לכתוב בשביל להגיע אל המטרה. אם אתם רוצים לפרסם בית עסק היועצים שלנו יוכלו לעזור לכם עם בחירת המילים המתאימות כולל יעוץ בנוגע למיקום ולפרמטרים נוספים. אם אתם זקוקים לשלטי הכוונה יש לנסח את הדברים בצורה מדויקת בשביל לא לגרום לטעויות. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהשירות והאיכות הם ברמה הגבוהה ביותר שניתן. 

כל השלטים הנדרשים במיוחד עבורכם

יש לנו את כל השלטים הנדרשים במיוחד עבורכם. שילוט מואר הכולל שלטי לד, דיגיטלי, סולארי, ניאון ואלקטרוני. יש לנו כאלו המתאימים פנים וחוץ עבור כל מטרה מכל החומרים הנדרשים. פי וי סי ועוד חומרים אחרים בהתאם לצורך ולמטרה. אם יש לכם עוד שאלות בעניין אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו לשם יעוץ והכוונה.

צור קשר עם פורטל השלטים
מחפשים חברת שילוט? רוצים להשוות מחירים ולהזמין? הזינו פרטים כאן למטה, ואנו מיד נחזור אליכם לאמת את פנייתכם, ומיד לאחר מכן נפנה אליכם עד 3 חברות שונות לקבלת הצעות מחיר משתלמות במיוחד, חינם וללא התחייבות כלל!
באפשרותכם אף לחייג אלינו: 072-3910208.
בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
פרסם באתר פורטל השלטים

חברות שילוט? יודעים לספק שירות מקצועי ומהיר? הצטרפו אלינו למהפיכה! אנו לא עוד חברת פרסום, יחד אנו נוכל לתת שירות מדהים לקהל גולשינו, ואתם מלקוחות אשר צריכים בדיוק את שירותכם. פנו אלינו בטופס מטה או חייגו אלינו למוקד הטלפוני: 072-3910208.

בשליחת הפרטים הינכם מסכימים לתנאי השימוש באתר.
לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה